اگر به دنبال احداث و یا تعمیر و بازسازی سیستم‌های تهویه و کانال‌کشی رستوران خود هستید، هیچگاه از مزایای استفاده کانال‌های اسپیرال غافل نشوید.

کانال‌های اسپیرال نسبت به کانال‌های چهارگوش نه تنها کیفیت انتقال هوای بهتری دارد، بلکه کانال‌های اسپیرال اکسپوز زیبایی محصر به فردی به رستوران شما می تواند هدیه بدهد. که در نتیجه رستوران شما نسبت به دیگر رقبای شما در دید و نظر مشتریان محیطی زیباتر جلوه خواهدکرد.

کانال های اکسپوز در رستوران - سپهر تهویه


با مزایای کانال‌های اسپیرال آشنا شدید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتون بذاریم.


استحکام کانال‌های اسپیرال

شما برای تهویه و تخلیه‌ی هوای قسمت و مکانی که پخت و پز غذا (روی هود ها) در آن انجام میشه و همچنان برای تامین سرمایش و گرمایش محیط داخل سالن رستوران خود نیاز به کانال‌کشی دارید. ولی به شدت نیاز دارید که کانال‌کشی با کیفیتی داشته باشید.

در سیستم‌های کانال‌کشی علاوه بر استحکام بدنه‌ی کانال‌ها جهت جلوگیری از لرزش و ایجاد صدا در سیستم کانال‌کشی و محیط، نیاز به هوابندی مناسب و باکیفیت درزها دارد.

کانال‌های اسپیرال به دلیل داشتن سطح مقطع گرد و درزهای پرس شده‌ی طولی در حین تولید، انتقال هوای خیلی بهتری دارند و از اغتشاش هوا در کانال‌ها جلوگیری می‌کند که این امر سبب کاهش شدید سرو صدا در سیستم‌های کانال‌کشی می‌شود. کانال‌های‌های اسپیرال با درزهای کاملا هوا‌بندی مطابق شکل زیر ساخته می‌شود. که علاوه بر اینکه از مهم‌ترین مزایای این فرایند تولید می‌باشد، می‌توان کانال‌های اسپیرال را  بر‌خلاف کانال‌های چهارگوش و گرد معمولی ( که با طول‌های 1تا 2 متری ساخته می‌شوند) با طول‌های متغییر مطابق با سفارش مشتری تا طول‌های 3 متری و حتی تا طول‌های 6 متری تولید کرد. که این امر می‌تواند میزان فلنج‌های مورد استفاده جهت اتصال کانال‌ها به‌هم‌دیگر را کم کند و هزینه‌های کانال‌کشی را به شدت کاهش داد.


استحکام کانال های اسپیرال - سپهر تهویه


کانال‌های اسپیرال رقیب کانال‌های چهارگوش در کاهش هزینه‌ها

مقدار ورق مصرفی برای ساخت کانال‌های اسپیرال و گرد نسبت به کانال‌های چهارگوش حداقل 20تا30 درصد کمتر می‌باشد. که با کاهش متراژ ورق مصرفی، هزینه‌ی تولید کاهش چشم‌گیری دارد.

وقتی وزن کانال‌ها پایین بیاید بنابراین نیاز به ساپورت و متعلقات سبک‌تری برای مونتاژ و نصب کانال‌های اسپیرال در محل پروژه هست.

کانال‌های اسپیرال را می‌توان مطابق تصویر زیر به صورت بدون فلنج اجرا کرد که این امر خودش می‌تواند کاهش چشم‌گیری در هزینه‌ی تولید و اجرای سیستم کانال‌کشی داشته باشد.



کانال‌های اسپیرال پیشتاز در صرفه‌جویی انرژی

هزینه‌های سرمایش و گرمایش رستوران‌ها از نوع هزینه‌های جاری هستند. که در برخی سیستم‌های سرمایش و گرمایش برای انتقال و جابجایی هوا نیازمند کانال‌کشی هست. هرگونه نشتی هوا در کانال‌کشی این نوع سیستم‌ها می‌تواند مسبب افزایش و هدر رفتن انرژی و استهلاک تجهیزات سرمایش و گرمایش شود. که خوشبختانه کانال‌های اسپیرال کاهش فوق‌العاده چشم‌گیری در جلوگیری از نشت هوا دارند.


زیبای فوق‌العاده چشم‌گیر

کانال‌های اسپیرال اکسپوز یک راه عالی و فوق‌العاده برای زیبایی رستوران‌هاست. در رستوران‌هایی که اغلب کانال‌های هوا با سقف کاذب پوشانده می‌شود، کانال‌های اسپیرال اکسپوز می‌تواند باتوجه به رنگ‌آمیزی‌های محیط داخلی و وسایل رستوران، به صورت رنگ شده با رنگ‌های روغنی و الکترواستایک مورد استفاده قرار گیرد. و زیبایی خاص و نمایی مدرن به رستوران شما هدیه دهد.


-آیا با این دلایل هنوز هم به کانال‌کشی سبک قدیم اعتقاد دارید؟

-به کانال‌های اسپیرال اعتقاد پیدا کردید؟

-آیا توضیحات در مورد کانال‌های اسپیرال براتون قانع کننده بود؟


برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با واحد مشاوره و فروش شرکت تماس بگیرید.

واحد فروش:  09100900610