نصب ارزان و مقرون به صرفه
كانال اسپيرال گرد دارای ویژگی های منحصر به فرد مختلفی است که می تواند به کاهش هزینه های نصب کمک کند. به عنوان مثال، کانال های اسپيرال طول هاي بيشتري نسبت به کانال های مستطیلی دارند، که تعداد عملیات مورد نیاز در فرآیند نصب را کاهش می دهد. كانال گرد اسپيرال نیز نسبت به كانال مستطیلی آسان‌تر نصب می‌شود و عموماً هوابندي آن آسان‌تر است. همه این عوامل در کنار هم نصب كانال اسپيرال را آسان‌تر مي كند و نصب راحت‌تر به معنای هزینه نصب ارزان‌تر است.كه با انتخاب كانال هاي اسپيرال يكي از پارامترهاي مهم و تاثير گذار در كانال كشي سنتي كه همان هزينه نصب است را مي توان به صورت شگفت انگيزي كاهش داد.

لوله يا همان كانال اسپيرال نشتی هوا كمتري دارد
یکی دیگر از مزایای کانال گرد اسپيرال این است که به دليل فرايند توليد نشتی هوا کمتري نبست به کانال مستطیلی دارد. این تا حد زیادی به دلیل این واقعیت است که كانال اسپيرال با توجه به ساخت مارپيچي خود فاقد درزهای طولی است که مقدار قابل توجهی از نشتی را در كانال هاي مستطیلی تشکیل می دهد. علاوه بر این، كانال اسپيرال معمولاً اتصالات کمتری نسبت به کانال‌های مستطیلی دارد که به جلوگیری از نشت هوا نیز کمک می‌کند.كه منطور از اتصالات همان فلنج ها هست كه در كانال هاي چهارگوش هر120سانتي مترييك عدد فلنج جهت اتصال كانال ها به يكديگر استفاده مي شود ولي در صورتي كه در كانال هاي اسپيرال ميتوان براساس نياز تا طول هاي6متري به صورت يكپارچه توليد نمود و هر 6متري يك جف فلنج استفاده نمود.

كانال اسپيرال گرد در زمينه بهره وري انرژی کارآمد است
اگر بهره وری انرژی مشخصه ای است که در کانال کشی برای شما ارزش قائل هستید، کانال گرد اسپيرال راه حلی بسيار مناسب و انتخاب حرفه اي است. از آنجایی که کانال های گرد اسپيرال نسبت به کانال های مستطیلی مساحت کمتری دارند، هنگام حرکت هوا در آنها اصطکاک کمتری ایجاد می شود. هنگامی که اصطکاک کمتری توسط جریان هوا در كانال ایجاد مي شود، انرژی کمتری جهت به جريان در آوردن هوا از دست می رود. استفاده از كانال اسپيرال مارپیچی به جای كانال مستطیلی نیز منجر به حفظ گرما می شود، زیرا سطح کمتر محيط هدر رفتن گرما از طریق دیواره های کانال اسپيرال را دشوارتر می کند.و در صورت نياز به عايق كاري هزينه كمتري به دليل محيط كمتر كانال هاي گرد نسبت كانال مستطيل و يا چهارگوش دارد.

كانال اسپيرال داراي ظاهري جذاب و زيبايي بصري خاص مي باشد
كانال اسپيرال علاوه بر ارائه مزایای عملکردی فوق، از نظر بصری جذاب است. این می تواند ظاهری شیک و مدرن به یک محیط داخلی بدهد، یا می توان آن را رنگ آمیزی کرد تا با محیط اطراف خود ترکیب شود.كه در چند سال اخير كارفرمايان و مهندسين براي كانال كشي رستوران ها و كافه ها و مجتمع هاي اداري جهت افزايش زيبايي محيط خود از كانال هاي اسپيرال به عنوان كانال اسپيرال اكسپوز استفاده مي نمايند.

دلایل زیادی برای انتخاب لوله اسپيرال هنگام نصب کانال کشی جدید وجود دارد. اگر می خواهید در مورد كانال هاي اسپيرال گرد و مزایای بسیار آن بیشتر بدانید، با شماره هاي 09100900610 و 02165274739 تماس حاصل بفرماييد.باتشكر