کاربردهاي اساسي برای لوله کشی اسپیرال
لوله کشی توسط كانال اسپيرال دارای طیف گسترده ای از مزایای مفید است. قوی، کارآمد، مقرون به صرفه و حتی از نظر زیبایی ظاهري بي نظير است. در نتیجه، برای استفاده در طیف وسیعی از کاربردهای تجاری و صنعتی بسیار محبوب است.
كانال كشي به وسيله لوله هاي اسپیرال چه کاری می تواند انجام دهد؟
كانال هاي اسپيرال (مارپيچ) قادر به انجام عملکردهای مختلفی هستند.كه به عنوان مثال معمولاً در سیستم های زیر استفاده می شود:

سیستم های تهویه مطبوع يا همان HVAC: کانال های اسپيرال برای کاربردهای کنترل هواي ساختمان ها بسیار عالی هستند، زیرا می توانند هوای گرم یا خنک شده را در سراسر ساختمان به طور موثر و قابل قبول به گردش در آورند.

سیستم‌های تهویه صنعتی: کانال‌های اسپيرال می‌توانند گازهاي سمي توليد شده حاصل از عمليات توليد در محیط هاي صنعتي مانند دودهای شیمیایی را از یک مجموعه توليدي حذف کنند، که آنها را برای استفاده در سیستم‌های تهویه صنعتی مناسب می‌سازد.

سیستم‌های جمع‌آوری گرد و غبار: لوله‌ها و اتصالات اسپيرال در سیستم‌های جمع‌آوری گرد و غبار برای حذف ذرات مانند خاک اره، براده‌های چوب و سایر محصولات جانبی تولید,باعث استفاده از مكش و به جريان درآوردن هوا استفاده می‌شوند.

سیستم های انتقال مواد فله: كانال هاي اسپيرال مارپیچی را می توان به راحتي برای کاربردهایی که شامل انتقال مواد جامد می شود، مانند قیف های بارگیری و کامیون های غلات استفاده کرد.

لوله کشی اسپیرال در کجا استفاده می شود؟
باتوجه به كارآمدي و مزاياي فراوان، کانال يا همان لوله هاي اسپیرال را می توان در انواع صنايع مختلف یافت، از جمله:
-مغازه های چوب بري

-تاسیسات تولیدی صنعتی

-تاسیسات کشاورزی

-اماكن مذهبي(مساجد,کلیساه و حسينيه ها)

-کلینیک ها و بیمارستان ها

-رستوران ها

-مدارس و دانشگاه ها

-اماكن ورزشی

-مراکز اجتماعی سينماو آمفي تئاترها

-ساختمان های اداری

-انبارها

-مکانهای تفریحی

-فروشگاه ها مختلف

-و...

آیا فکر می کنید اجرا کانال کشی اسپیرال ممکن است برای شما مناسب باشد؟ همین امروز جهت تولید كانال هاي اسپیرال و اتصالات كانال گرد با نازل ترين قيمت و بالاترين كيفيت با ما تماس بگیرید. مجموعه سپهرتهويه توانايي محاسبه,ساخت و نصب كانال هاي اسپيرال در سريع ترين زمان توسط ماشين آلات به روز دنيا و نرم افزارهاي محاسباتي و نقشه كشي پيشرفته براي صنايع با كاربرد هاي مختلف رو داريم.با ما با شماره 09100900610 و 02165274739   مهندس شعباني تماس بگیرید.

همكاري با شما كارفرمايان گرامي باعث افتخار مجموعه ما مي باشد.