کانال اسپیرال مشهد

کانال اسپیرال یکی از انواع کانال‌های هوارسان است که از ورق گالوانیزه یا سایر فلزات با ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. این کانال‌ها به صورت مارپیچ و در طول‌ها و قطرهای مختلف تولید می‌شوند. کانال اسپیرال به دلیل مزایای متعددی که نسبت به سایر انواع کانال‌های هوارسان دارد، در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

مزایای کانال اسپیرال

کانال اسپیرال دارای مزایای متعددی نسبت به سایر انواع کانال‌های هوارسان است که عبارتند از:

  • سرعت بالای تولید: کانال اسپیرال به دلیل فرآیند تولید ماشيني که دارد، می‌تواند با سرعت بالا و در زمان کوتاهی تولید شود. این امر باعث کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری می‌شود.
  • قیمت مناسب: قیمت کانال اسپیرال نسبت به سایر انواع کانال‌های هوارسان کمتر است. این امر به دلايلي از قبيل سرعت توليد بالا، توليد در طول هاي بزرگتر و استفاده كمتر از فلنج ها و استفاده از ورق گالوانیزه مارپيچي به عنوان ماده اولیه تولید این کانال‌ها است.
  • وزن سبک: کانال اسپیرال وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل و نصب است.
  • مقاومت بالا: کانال اسپیرال مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی دارد. این امر به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه ،استنلس استيل و آلومينيوم به عنوان ماده اولیه تولید این کانال‌ها است.
  • شكل ظاهري زيبا: کانال اسپیرال شكل ظاهري زيبايي دارد و می‌توان آن را به راحتی در فضاهای مختلف ماننده كافه ها،رستوران ها و يا دفاتر اداري به صورت اكسپوز نصب کرد.

کاربردهای کانال اسپیرال

کانال اسپیرال در کاربردهای مختلفی از جمله موارد زیر استفاده می‌شود:

  • سیستم‌های تهویه مطبوع: کانال اسپیرال در سیستم‌های تهویه مطبوع برای انتقال هوای سرد یا گرم استفاده می‌شود.
  • سیستم‌های انتقال دود: کانال اسپیرال در سیستم‌های خروج و انتقال دود و گازهاي سمي در پاركينگ مجتمع هاي مسكوني و اداري استفاده می‌شود.
  • سیستم‌های صنعتی: کانال اسپیرال در سیستم‌های صنعتی برای انتقال هوا، دود یا گازهای سمی استفاده می‌شود.
  • ساختمان‌ها: کانال اسپیرال در ساختمان‌ها برای انتقال هوای تهویه‌شده استفاده می‌شود.مانند كانال كشي دستگاه هاي داكت اسپيلت و فن كويل كه جهت ايجاد سرما و گرماي واحد مورد استفاده مي باشند.

تولیدکنندگان کانال اسپیرال در مشهد

در مشهد شرکت‌های مختلفی به عنوان تولید كننده و نماينده کانال هاي اسپیرال و اتصالات كانال گرد مشغول هستند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت سپهرتهویه است. این شرکت با بیش از 13سال سابقه فعالیت در زمینه تولید كانال هاي اسپيرال و اتصالات كانال گرد، یکی از تولیدکنندگان پیشرو کانال اسپیرال در مشهد است.

شرکت سپهرتهویه انواع کانال اسپیرال با ضخامت‌ها و قطرهای مختلف را تولید می‌کند. این شرکت همچنین خدمات نصب و راه‌اندازی کانال اسپیرال را نیز ارائه می‌دهد.

کانال اسپیرال سپهرتهویه

کانال‌های اسپیرال تولیدی شرکت سپهرتهویه از ورق گالوانیزه با ضخامت‌های 0.4 تا 1.2 میلی‌متر تولید می‌شوند. این کانال‌ها در قطرهای 10 تا 160 سانتی‌متر تولید می‌شوند.

کانال‌های اسپیرال سپهرتهویه دارای مزایای زیر هستند:

  • کیفیت بالا: کانال‌های اسپیرال سپهرتهویه با استفاده از ورق گالوانیزه با کیفیت بالا از شركت گالوانيزه فولاد اميركبيركاشان تولید می‌شوند. این امر باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگي به دليل پوشش گالوانيزه استاندارد و طول عمر این کانال‌ها می‌شود.
  • قیمت مناسب: کانال‌های اسپیرال سپهرتهویه با حفظ كيفيت درجه 1،با قیمت كاملا رقابتي و مناسب و مقرون به صرفه تولید می‌شوند.
  • خدمات پس از فروش: شرکت سپهرتهویه خدمات پس از فروش مناسبی را برای کانال‌های اسپیرال خود ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

کانال اسپیرال یکی از انواع کانال‌های هوارسان است که دارای مزایای متعددی نسبت به سایر انواع کانال‌های هوارسان است. این کانال‌ها در کاربردهای مختلفی از جمله سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های اطفای حریق، سیستم‌های صنعتی و ساختمان‌ها استفاده می‌شوند.

شرکت سپهرتهویه یکی از تولیدکنندگان پیشرو کانال اسپیرال در مشهد است. این شرکت انواع کانال اسپیرال با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تولید می‌کند.