کانال اسپیرال شیراز ، بهترین گزینه برای انتقال هوا

مقدمه:

کانال اسپیرال شيراز باتوجه به سطح مقطع گردي كه دارد براي كاربردهايي مثل انتقال هوا ، گرد و غبار ، دود و...استفاده مي شوند.كه اين نوع مجصول با توجه به شرايط كاربري و محل استفاده مي تواند از ورق هاي گالوانيزه،استنلس استيل و آلومينيوم توليد گردند.

تعریف کانال اسپیرال شيراز:

کانال اسپیرال شيراز یک نوع کانال انتقال هوا است که از ورق های گالوانیزه ،استنلس استيل یا آلومینیوم تولید می شود. این کانال ها به صورت مارپیچ تولید می شوند و دارای مزایای زیادی نسبت به سایر انواع کانال ها هستند.

کاربردهای کانال اسپیرال شيراز:

کانال های اسپیرال کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف دارند. برخی از کاربردهای این نوع کانال ها عبارتند از:

  • انتقال هوا در سیستم های تهویه مطبوع
  • انتقال هوا در سیستم های صنعتی
  • انتقال هوا در سیستم های تصفیه هوا
  • انتقال هوا و  دود در سیستم های آتش نشانی

مزایا کانال اسپیرال شيراز :

کانال های اسپیرال شيراز مزایای زیادی نسبت به سایر انواع کانال ها چهارگوش و گرد معمولي با درز مستقيم دارند. برخی از مزایای این نوع کانال ها عبارتند از:

  • راندمان بالای انتقال هوا: کانال های اسپیرال راندمان بالایی در انتقال هوا دارند. این به دلیل شکل مارپیچ کانال ها است که باعث می شود هوا به طور یکنواخت در داخل کانال حرکت کند.
  • کاهش افت فشار: کانال های اسپیرال باعث کاهش افت فشار هوا می شوند. این به دلیل شکل مارپیچ کانال ها است که باعث می شود هوا با افت فشار سرعتي کمتری در داخل کانال حرکت کند.
  • امکان انتقال هوا با ذرات معلق: کانال های اسپیرال امکان استفاده از هوا با ذرات معلق مانند خاك اره و گرد سنگ و ديگر آلاينده هاي محيطي را فراهم می کنند. این به دلیل شکل مارپیچ کانال ها است که باعث می شود هوا به همراه ذرات به طور یکنواخت در داخل کانال حرکت کند و باعث تهویه مناسب سالن و فضاي مورد نظر شود.
  • طول عمر طولانی: کانال های اسپیرال طول عمر طولانی دارند. این به دلیل شکل مارپیچ درزهاي كانال ها است كه باعث مي شود استحكام چندين برابري به كانال گرد اسپيرال توليد شده بدهند.

کانال اسپیرال شیراز:

شیراز یکی از شهرهاي پرمصرف کانال اسپیرال در ایران است. در این شهر شرکت های مختلفی در زمینه تولید و اجرای کانال اسپیرال محصولات خود را به صورت مستقيم و يا توسط نمايندگان فروش خود فعالیت می کنند.

کانال اسپیرال شعبانی:

یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید و اجرای کانال اسپیرال در شیراز، مجموعه سپهرتهويه(كانال اسپيرال سپهر تهويه با مديريت مهندس شعباني) است. این شرکت با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های مدرن، کانال های اسپیرال با کیفیت بالا تولید می کند. کانال های اسپیرال شعبانی دارای مزایای زیادی نسبت به سایر انواع کانال های اسپیرال هستند.

مزایا کانال اسپیرال شعبانی:

کانال های اسپیرال شعبانی دارای مزایای زیادی نسبت به سایر انواع کانال های اسپیرال هستند. برخی از مزایای این نوع کانال ها عبارتند از:

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا: کانال های اسپیرال شعبانی بر خلاف برخي از همكاران از مواد اولیه با کیفیت بالا مانند ورق هايي با ضخامت هاي واقعي از شركت گالوانيزه اميركبير كاشان ساخته می شوند. این باعث می شود که این نوع کانال ها دارای طول عمر طولانی باشند.
  • تولید با دقت بالا: کانال های اسپیرال شعبانی با دقت بالا تولید می شوند. این باعث می شود که این نوع کانال ها عملکرد مناسبی داشته باشند.
  • تیم مهندسی مجرب: شرکت شعبانی دارای تیم مهندسی مجرب است که در زمینه طراحی و تولید کانال های اسپیرال فعالیت می کند. این تیم مهندسی باعث می شود که کانال های اسپیرال شعبانی دارای عملکرد مناسبی باشند.

سخن پایانی:

کانال های اسپیرال شیراز توليد شده توسط مجموعه سپهرتويه(كانال اسپيرال شعباني)یکی از بهترین گزینه ها برای انتقال هوا در صنایع مختلف هستند. این کانال ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای مزایای زیادی نسبت به سایر انواع کانال ها هستند.

مجموعه سپهرتهويه آماده همكاري با كارفرمايان و مهندسين گرامي در زمينه توليد با كيفيت و قيمت كاملا رقابتي كانال هاي اسپيرال و اتصالات كانال گرد از قبيل انواع زانو ،سه راه ،تبديل گرد به گرد و تبديل گرد به چهارگوش و .... مي باشد.كه مجموعه سپهرتهويه محصولات خورد از ورق هاي گالوانيزه با  ضخامت هاي 0.5 ،0.6 ،0.8 ،1 و 1.25 با استفاده از مرغوب ترين محصولات ورقي فولاد گالوانيزه شركت فولاد گالوانيزه اميركبير كاشان توليد مي نمايد.

جهت مشاوره و خريد كانال هاي اسپيرال و اتصالات كانال گرد از طريق شماره تماس 09100900610 و 02165274739  با ما در تماس باشيد.