دانشنامه


هود رستوران و انواع آن: استيل و گالوانيزه

هود رستوران و انواع ان را میتوان يك وسيله كاربردي براي پخت غذایی نام برد که برای پخت و پز غذاهای مختلف استفاده می‌شود. برای از بین بردن بو و دود چربی و حرارت که از پخت و پز به وجود میاید و باعث میشود محیط،آزار دهنده و در بعضی اوقات غیر قابل تحملی شود باید از نقش هود رستوران و انواع ان در تمیزی و هوای خنک اشپزخانه با هدایت بوهای آزار دهنده به بیرون بهره برد، و همچنین در بالا بردن عمر محیط اشپزخانه نیز موثر است. انواع مختلفی از هود رستوران وجود دارد که بر اساس نوع کاربری و ظرفیت آن‌ها تفاوت دارند.

کانال های تهویه صنعتی : مشخصات به همراه كاربرد آنها

این مقاله به بررسی مشخصات کانال های تهویه صنعتی متمرکز است.  تهویه صنعتی یکی از مهم‌ترین عوامل در ایجاد شرایط مناسب برای کارکنان و تجهیزات در محیط‌های صنعتی است. تهویه صنعتی به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و روش‌هایی گفته می‌شود که به منظور تأمین هوای تازه، کنترل دما، رطوبت، آلاینده‌ها و صدا در محیط‌های صنعتی انجام می‌شود. تهویه صنعتی می‌تواند به دو دسته کلی تهویه طبیعی و تهویه مکانیکی تقسیم شود.

چگونه يه طراحي مناسب براي كانال كشي هوا انجام دهيم؟

چگونه يه طراحي مناسب براي كانال كشي هوا انجام دهيم؟

انتخاب يك طراحی خوب براي سيستم کانال كشي گرد/اسپيرال و چهارگوش می تواند به معنای تفاوت داشتن بين يك سیستم کانال گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) باشد که به خوبی کار می کند و سیستمی که ناکارآمد است. عوامل زیادی در طراحی کانال کشی نقش دارند، از جمله درک ابتدا نیازهای خانه یا تاسیسات. سایر موارد - مانند اندازه کانال، تعادل فشار، و استفاده از تجهیزات کانال مانند اتصالات و جعبه‌های ترمینال - نیز بر عملکرد تأثیر می‌گذارند. كانال گرد با طراحی ضعیف و هوا بندي ضعيف می تواند بازده هر سیستم HVAC را تا 40 درصد کاهش دهد.

توليد كانال اسپيرال شيراز و لوله اسپيرال گرد در شيراز ( ارسال مطمعن توسط باربري)

توليد كانال اسپيرال شيراز و لوله اسپيرال گرد در شيراز ( ارسال مطمعن توسط باربري)

تمامي كانال هاي اسپيرال و كانال گرد براي شيراز با بالاترين كيفيت و قيمت كاملا رقابتي توليد مي گردد.كانال اسپيرال براي شهر شيراز و استان فارس با ورق گالوانيزه درجه1 در ضخامت هاي 50 و60 و80 و1 ميل و 1.25ميل از شركت گالوانيزه اميركبير كاشان با دستگاه هاي رولفرمينگ درجه 1 توليد ميگردد.

كاربرد ورق گالوانيزه در صنايع مختلف

كاربرد ورق گالوانيزه در صنايع مختلف

ورق هاي گالوانیزه از محصولاتی هستند که به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول بر خلاف آهن، پس از قرار گرفتن در محیط مرطوب زنگ نمی‌زنند و به همین علت نسبت به آهن برتری دارند. در این مقاله قصد داریم تا شما خوانندگان عزیز را با کاربرد ورق گالوانیزه آشنا کنیم. چنانچه به این مبحث علاقه مندید، تا پایان مطلب همراه ما باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

قيمت دمپر‌گرد؛دمپر كانال گرد؛دمپر گرد بين كانالي مخصوص كانال گرد و اسپيرال و فلكسيبل هوا

قيمت دمپر‌گرد؛دمپر كانال گرد؛دمپر گرد بين كانالي مخصوص كانال گرد و اسپيرال و فلكسيبل هوا

دمپر‌گرد؛دمپر كانال گرد؛دمپر گرد بين كانالي مخصوص كانال هاي  هوا همانند شير هاي آب عمل مي كنند كه وطيفه قطع و يا وصل جريان  سيال كه در كانال هاي هوا سيال همان هوا مي باشد و يا بالانس مقدار و ميزان هوادهي مي باشد .

درباره‌ی نویسنده
مهندس شعبانی فارغ التحصیل رشته مکانیک، مدیرعامل شرکت سپهر تهویه است که با توکل بر خدای متعال و بهره‌وری از افراد خبره و فنی و استفاده از بروزترین و دقیقترین نرم افزارهای طراحی و با شعار کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب توانسته نظر اکثر مشتریان را جلب کند. 
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...